1. Towar wysyłany jest kurierem za pośrednictwem firmy DHL lub w wyjątkowych przypadkach za pośrednictwem Poczty Polskiej, pod wskazany w Zamówieniu adres. W przypadku nieprawidłowo lub nieczytelnie podanych danych do wysyłki, czas dostawy może się opóźnić do momentu ustalenia poprawnych danych z Klientem.
2. Towar dostarczany jest w terminie zgodnym z tym wskazanym przy produkcie w Sklepie internetowym. Termin może ulec zmianie z powodów niezależnych od Sprzedającego, jak np. pomyłka firmy kurierskiej, księgowanie płatności przez bank czy opóźnienie w trakcie produkcji. Sprzedający zobowiązany jest do możliwie szybkiego poinformowania Klienta o planowanym opóźnieniu.
3. Dostawy realizujemy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a zagraniczne po skonsultowaniu ze Sprzedawcą.
4. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniuw transporcie. W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia proszę nie przyjmować przesyłki i przy obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości dla ilości bądź jakości przesyłki przy jej odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.